Politica de confidentialitate
Drepturile dumneavoastra de confidențialitate
Politica de confidentialitate a Budget RomaniaInformatii generale
Aviroms Rent A Car SRL (denumita în continuare „Aviroms”) trebuie să colecteze informații personale de la dumneavoastră pentru a vă închiria un vehicul sau pentru a vă oferi alte servicii, în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (cu modificările ulterioare) și ale Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Colectăm informații personale atunci când ni le dați prin telefon, fax, poștă, e-mail, la ghișeu, la completarea unei cereri sau a unui formular de înscriere, când aderati la programul de loialitate Budget Fastbreak, prin folosirea unui site sau aplicații mobile sau prin utilizarea produselor și serviciilor noastre.
Vă rugăm să rețineți că, în anumite circumstanțe, dacă nu ne furnizați informațiile personale pe care vi le cerem nu vă vom putea furniza produsele și serviciile din contractul nostru cu dumneavoastra sau nu vom putea să onorăm vreuna din obligațiile noastre legale. De exemplu, când închiriați un vehicul de la noi vă vom solicita informații precum numele dumneavoastră, adresa, informațiile de plată și permisul de conducere. Dacă nu ne furnizați aceste informații, nu vom putea să vă închiriem un vehicul. Vi se va aduce la cunoștință când apare o astfel de situație și care vor fi consecințele nefurnizării informațiilor personale.
Uneori, vom combina informațiile personale pe care le primim de la dumneavoastra cu alte informații pe care le-am primit de la alte surse, astfel încât să vă putem oferi o experiență mai personalizată și mai ușoară. Aceste informații pot include numele dumneavoastra, informațiile de contact, itinerarul de călătorie, solicitarea de rezervare și alte informații relevante pentru rezervarea dumneavoastra. Aceste terțe părți includ:
• Agenții de turism sau un serviciu de rezervare terță parte pe care l-ați folosit pentru rezervarea dumneavoastra;
• Angajatorul sau asociația dumneavoastra dacă utilizați un cont de companie / asociere;
• Licențiații și afiliații noștri, pentru a crea un cont Wizard sau dacă efectuați o rezervare într-o locație deservită de afiliații sau licențiații noștri pentru servicii de închiriere într-o altă locație pe care o deservim noi;
• Poliția și alte organe de aplicare a legii dacă sunteți implicat într-un accident în timpul închirierii ddumneavoastra sau suferiți pierderi, daune sau furt al vehiculului sau dacă primiți vreo amendă pentru depășire a vitezei, pentru parcare, pentru taxe de trecere sau alte amenzi legate de trafic sau comiteți infracțiuni în trafic in timpul închirierii.
Scopurile pentru care folosim aceste informații sunt detaliate pe larg în restul acestei Note de Confidențialitate. Există o serie de baze în legea protecției datelor care îi permit Aviroms să folosească informațiile dumneavoastra personale pentru aceste scopuri. Acestea sunt:
(1) că ne-ați furnizat consimțământul dumneavoastra utilizând informațiile dumneavoastra personale în acest scop (de exemplu, în cazul în care ne-ați dat acordul dumneavoastra pentru a vă trimite informari de marketing electronic);
(2) că trebuie să folosim aceste informații personale pentru a ne onora contractul de furnizare de produse sau servicii (de exemplu folosind informațiile dumneavoastra pentru închirieri de vehicule sau pentru a vă alătura programului nostru de loialitate, "Budget Fastbreak");
(3) că prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime, cu condiția să le echilibrăm în raport cu drepturile și interesele dumneavoastra;
(4) în cazul în care trebuie să respectăm o obligație legală (de exemplu să răspundem solicitărilor de informații din partea instituțiilor guvernamentale sau de aplicare a legii).
Aceste interese legitime sunt următoarele:
(a) pentru a asigura administrarea și gestionarea eficientă a relației dumneavoastra cu noi, inclusiv a oricărei închirieri de la noi;
(b) pentru a înțelege cum clienții ne folosesc serviciile și pentru a ne gestiona flota de vehicule;
(c) pentru a realiza cercetări și analize în legătură cu ce servicii și produse doresc clienții noștri și cum ar dori ei să ne îmbunătățim serviciile și produsele;
(d) pentru a înțelege cum clienții noștri folosesc site-urile și Aplicațiile noastre, pentru a identifica orice probleme în felul cum sunt folosite site-urile și Aplicațiile și cum putem îmbunătăți experiența de utilizator a clientului;
(e) pentru a le spune clienților despre diversele produse și servicii pe care le putem oferi;
(f) pentru a înțelege și răspunde la feedbackul clienților;
(g) pentru a adapta și personaliza promoțiile și beneficiile pe care le oferim clienților noștri;
(h) pentru a preveni, detecta și investiga folosirea neautorizată a vehiculelor și sistemelor noastre și pentru a ne asigura că respectăm legea și politicile noastre;
(i) pentru a gestiona orice dispute și accidente sau pentru a primi sfaturi juridice sau de altă natură profesională;
(j) pentru emiterea documentelor fiscale in sistemul e-factura.
Vom colecta informații tehnice despre dispozitivele dumneavoastra când ne folosiți site-ul și Aplicația acolo unde este permis. Pentru a afla despre colectarea noastră de date online, vizitați secțiunea de Date Online.
Închirierea unui vehicul
Când efectuați o rezervare, închiriați un vehicul sau participați la unul dintre programele noastre, cum ar fi un program destinat companiilor partenere sau sistemul nostru de loialitate "Budget Fastbreak", colectăm informații pentru a vă oferi servicii excelente (de exemplu, închirierea unui vehicul, inclusiv efectuarea contractului de închiriere a vehiculului, așa cum este stabilit în Condițiile Generale de Închiriere, Condițiile Specifice de Locație și Contractul de Închiriere, furnizând orice extrase opționale solicitate, acceptarea plăților, pre-autorizărilor și garanțiilor de securitate și oferirea de reduceri, oferte sau alte beneficii) și pentru interesele legitime de afaceri (de exemplu cercetarea și dezvoltarea de noi produse și servicii, efectuarea de controale antifraudă și de securitate și punerea în aplicare a drepturilor noastre legale). Informațiile pe care le colectăm includ:
• numele;
• adresa de e-mail (dacă faceți rezervări online sau doriți să primiți chitanțe electronice);
• adresa de domiciliu;
• detalii despre angajator și adresa firmei (dacă sunteți membru al unui program destinat companiilor);
• numere de telefon la care vă putem contacta;
• data nașterii (pentru validarea permisului și cerințe legale);
• informații de plată, cum ar fi detaliile cărții de credit sau de debit (codul de securitate este obținut numai pentru tranzacție - nu îl păstrăm);
• număr fiscal / cod numeric personal - CNP (dacă este cerut în mod expres);
• informații din permisul de conducere și/sau altă metodă de identificare emisă de stat, inclusiv dacă sunteți un conducător suplimentar pentru o anumită închiriere (pentru validarea permisului și a cerințelor legale);
• informații dintr-o altă formă de document de identificare, cum ar fi pașaportul sau cartea de identitate, dacă permisul de conducere nu include o fotografie sau nu poate fi recunoscut ca fiind dumneavoastra și/sau o dovadă a adresei, cum ar fi o factură de utilități (în scopuri de securitate și de combatere a fraudei). Informațiile pe care le colectăm și le păstrăm vor include numai documentul dumneavoastra de identitate cu poză, caz în care sunteți informat despre acest lucru;
• coduri speciale de reducere, numere ale partenerilor membri, apartenențe de asociere, program destinat companiilor partenere (dacă solicitați reduceri, privilegii speciale și programe de puncte);
• solicitări și preferințe speciale, inclusiv:
o preferințele dumneavoastra în ceea ce privește suplimentelor opționale, cum ar fi produsele de protecție în caz de accident sau furt al vehiculului sau alte protecții;
o în cazul în care este disponibil un serviciu de livrare sau de preluare, adresa la care vom preda și prelua vehiculul și orice alte suplimente opționale pe care le-ați solicitat;
• alte informații care pot fi necesare pentru a vă închiria un vehicul și/sau pentru a vă oferi servicii.
Dacă aveți un accident sau suferiți pierderi, furturi sau deteriorări ale vehiculului în timpul închirierii sau suferiți orice defecțiune mecanică, vom colecta informații privind incidentul respectiv, inclusiv raportul dumneavoastra despre incident și orice raport al poliției sau al terților, inclusiv detalii despre cei implicați, împreună cu natura vătămărilor corporale și/sau a daunelor aduse vehiculului și a altor suplimente opționale. Vom folosi aceste informații pentru a executa contractul cu dumneavoastra (de exemplu, contractul de închiriere a vehiculului și/sau termenii oricărui tip de supliment opțional, precum asigurarea); pentru interesele noastre legitime de afaceri (de exemplu, pentru recuperarea costurilor pentru orice pierdere sau daună cauzată vehiculului); pentru respectarea oricăror obligații legale ale noastre (de exemplu, orice notificare obligatorie a incidentului adresată autorităților competente); și pentru stabilirea, exercitarea sau combaterea creanțelor juridice apărute ca urmare a unui astfel de incident.
În timpul închirierii dumneavoastra vom colecta unde și când ați închiriat autovehiculul, unde și când ați returnat vehiculul, preferințele de asigurare, consumul de combustibil, kilometrajul, istoricul accidentelor și alte informații referitoare la vehicul și utilizarea acestuia din partea dumneavoastra. Aceste informații sunt necesare pentru a vă oferi serviciile pe care le-ați solicitat în baza contractului de închiriere sau pentru interesele legitime de afaceri (de exemplu, pentru a monitoriza utilizarea parcului auto).
Vom colecta, de asemenea, informații despre orice amendă pentru depășire a vitezei, pentru parcare, pentru taxe de trecere sau alte amenzi legate de trafic care vi se impută sau dacă comiteți infracțiuni în trafic în timpul închirierii, în cazul în care acestea ne sunt furnizate de către orice entitate de aplicare a legii. Vom folosi aceste informații pentru a ne ocupa de aceste amenzi sau infracțiuni, în conformitate cu termenii contractului dumneavoastra de închiriere autovehicule cu noi.
În cazul în care ne informați că aveți un handicap medical care necesită un vehicul adaptat sau un alt ajutor pentru șofer, vom folosi acele informații pentru a vă furniza serviciul solicitat de dumneavoastra în cazul în care v-ați dat consimțământul explicit pentru utilizarea informațiilor respective.
Când ne sunați (de pe orice telefon), este posibil să înregistrăm sau să monitorizăm apelul pentru controlul calității, instruire sau în scopuri similare.
Budget Fastbreak
Dacă vă hotărâți să vă alăturați programului nostru de loialitate Budget Fastbreak vă vom colecta și păstra numele, datele de contact, datele de permis de conducere și data nașterii pentru a crea un cont Budget Fastbreak pentru dumneavoastră, în conformitate cu termenii și condițiile programului Budget Fastbreak.
Vom folosi aceste informații, împreună cu informațiile referitoare la închirierile dumneavoastra trecute și viitoare, pentru a vă permite să beneficiați de calitatea de membru al programului Budget Fastbreak la ghișeele noastre de închiriere, capacitatea de a auto-selecta elemente din închiriere prin aplicația noastră și pentru a vă oferi alte beneficii la care aveți dreptul în cadrul programului, cum ar fi upgrade-uri și închirieri gratuite.
De asemenea, folosim aceste informații pentru a adapta comunicările pe care vi le putem trimite și/sau promoțiile pe care vi le putem oferi ca membri ai Budget Fastbreak în mod ocazional.
Vom folosi de asemenea aceste informații pentru analiza internă a modului în care clienții noștri ne utilizează serviciile și pentru a îmbunătăți modul în care ne oferim serviciile.
Produse de asigurare
Dacă ați solicitat oricare dintre produsele de asigurare pe care le oferim în timpul închirierii dumneavoastra, cum ar fi Asigurarea Personală de Accident, vă vom transmite informațiile personale asigurătorului care subscrie produsul respectiv în legătură cu încheierea unui contract cu acel asigurător pentru acel produs. Numele asigurătorului vă va fi pus la dispoziție atunci când solicitați produsul respectiv.
În cazul în care faceți vreo solicitare de despăgubire în baza unuia dintre aceste produse de asigurare, informațiile dumneavoastra personale referitoare la solicitare vor fi furnizate asigurătorului și oricărui agent desemnat pentru a se ocupa de despăgubire. Facem acest lucru pentru a respecta condițiile acordului nostru cu dumneavoastra și pentru a stabili, exercita sau apăra orice revendicări legale asociate.
Utilizarea informațiilor dumneavoastra personale de către acel asigurător va fi supusă condițiilor din notificarea privind confidențialitatea acelui asigurător.
Foto & Video
În cazul în care se indică prin panouri informative, locațiile Aviroms de închiriere sunt echipate cu sisteme video de supraveghere, precum și cu camere care înregistrează când vehiculele noastre pleacă sau vin in parcările noastre. Aceste date sunt necesare în vederea asigurării pazei și protecției în locațiile Aviroms.
Date online
Când descărcați, vizitați și utilizați Website-urile și/sau Aplicațiile noastre, Aviroms colectează automat informații tehnice. Această secțiune vă spune mai multe despre informațiile tehnice pe care le colectăm și de ce le colectăm.
Adresele IP și alte informații colectate automat: Vă putem colecta adresa IP atunci când ne vizitați site-urile pentru a ne ajuta să diagnosticăm problemele cu calculatoarele noastre principale, pentru administrarea sistemului, pentru a raporta informații partenerilor noștri de afaceri și pentru auditarea utilizării site-ului nostru. În mod normal, nu conectăm adresele IP cu nicio identificare personală. În anumite circumstanțe, este posibil să folosim adrese IP pentru a ne ajuta să vă identificăm atunci când considerăm că este necesar conform Termenii și Condițiile website-ului nostru sau să ne protejăm serviciul, site-ul, utilizatorii sau altele. Putem, de asemenea, să colectăm tipul browser-ului dumneavoastra, furnizorul de servicii de internet (ISP), paginile de trimitere/ieșire, fișierele vizualizate pe website-ul nostru (de exemplu pagini HTML, grafică etc.), sistemul de operare, data/ora vizitei și/sau informațiile despre fluxul de click pentru a analiza tendințele generale și pentru a administra website-ul.
Repetarea sesiunii: Când vizitați website-ul nostru, uneori vom înregistra, de asemenea, informații despre sesiunea de navigare pe website, inclusiv paginile pe care le-ați vizitat și orice alte formulare de pe website pe care le-ați completat. Revizuim aceste informații pentru a identifica orice probleme tehnice în funcționarea website-urilor noastre și pentru a îmbunătăți interfața cu utilizatorul. Utilizăm o terță parte pentru a ne ajuta cu acest serviciu, iar aceste informații vor fi transmise acelei terțe părți în acest scop, dar aceste informații nu sunt divulgate unei alte terțe părți.
Cookie-uri & și alte tehnologii similare: Consultați Politica noastră privind cookie-urile pentru detalii despre modul în care folosim modulele cookie.
Mobile Analytics (Analiză Mobilă): Când descărcați și utilizați Aplicațiile de Închiriere Auto Budget, folosim software de analiză mobilă pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine funcționalitatea Aplicației noastre pe dispozitivul dumneavoastra mobil. Analizele noastre pot înregistra frecvența utilizării Aplicației, modul în care utilizați Aplicația, utilizarea agregată, datele de performanță și de unde ați descărcat Aplicația. Pentru a afla mai multe despre modul în care folosim informațiile pentru cercetare, consultați secțiunea Analytics.
GPS mobil și Notificări Push: Dacă ne permiteți, când folosiți Aplicațiile de Închiriere Auto Budget, este posibil să colectăm markeri de locație folosind GPS-ul din dispozitivul dumneavoastra Știind aproximativ unde vă aflați ajută Aplicația să vă ofere servicii mai bune, cum ar fi găsirea celei mai apropiate locații de închiriere de mașini Budget. De asemenea, acest lucru ne ajută să vă trimitem notificări push sau alte comunicări bazate pe locația dumneavoastra (de exemplu, oferte speciale din apropiere) și pentru furnizarea anumitor servicii, cum ar fi notificările de sosire și returnare, furnizarea de informații despre locația vehiculului, actualizările disponibile etc. Vom partaja această informație doar cu furnizorul nostru de cartografiere cu scopul de a vă furniza serviciile noastre. Pentru a ne asigura că primiți notificări corecte, va trebui să colectăm anumite informații despre dispozitivul dumneavoastra, cum ar fi informațiile despre sistemul de operare și despre identificarea utilizatorilor. Dacă vă răzgândiți în legătură cu partajarea locației dumneavoastra sau primirea notificărilor push din Aplicație, ajustați setările dispozitivului dumneavoastra mobil pentru a opri transmiterea datelor de localizare sau pentru a opri transmiterea notificărilor push în orice moment. Țineți minte că dacă dezactivați aceste funcții, nu veți primi informații adaptate locației dumneavoastra sau oferte speciale bazate pe locații.
Publicitate online
Aviroms utilizează terțe părți pentru a furniza anunțuri online sau electronice în numele nostru. Aceste terțe părți utilizează date despre vizitele dumneavoastra pe website-urile noastre si despre utilizarea Aplicațiilor pentru a vă trimite anunțuri personalizate care ar putea fi de interes pentru dumneavoastra Aceste informații sunt colectate folosind cookie-uri, script-uri, tag-uri pixel, ETags, semnalizatoare web și alte tehnologii similare ale Aviroms și ale partenerilor noștri de publicitate terță parte, în conformitate cu Politica noastră de cookie.
Marketing
Aviroms colectează date cu caracter personal de identificare a participanților la campaniile de marketing (date colectate prin platforma Facebook: nume, prenume, fotografie și alte informații personale plasate în profilele proprii Facebook de către persoanele participante).
Aviroms poate partaja informații personale cu terțe părți (așa cum este detaliat în secțiunea Partajare de Informații) pentru a ne ajuta cu proiectele noastre de marketing și de promovare, cum ar fi gestionarea paginilor noastre de social media, concursuri, tombole și alte promoții în derulare, sau trimiterea de comunicări de marketing.
Vom folosi informațiile dumneavoastra personale numai pentru a vă trimite informari de marketing în cazul în care ne-ați dat consimțământul dumneavoastra de a le primi sau dacă ne este permis de legislația aplicabilă. Anunturile de marketing vor fi trimise fie pe cale electronică sau la adresa dumneavoastra poștală.
Nu doriți să primiți postări, e-mailuri și mesaje text promoționale și de marketing de la Aviroms și partenerii noștri? Nici o problemă! Vă puteți retrage consimțământul pentru marketing direct sau să ne spuneți în orice moment că nu doriți să primiți astfel de informari. Consultați secțiunea Alegerile dumneavoastră pentru a afla cum.
Analytics
Utilizăm software analitic, cum ar fi Adobe Analytics, Google Analytics și altele, pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine funcționalitatea software-ului nostru pe website-urile și Aplicațiile noastre de pe dispozitivul dumneavoastra. Aceste instrumente software înregistrează informații tehnice, inclusiv despre dispozitivul dumneavoastra, împreună cu informații despre utilizare, cum ar fi frecvența utilizării website-ului sau a aplicației noastre, caracteristicile pe care le utilizați sau pe care nu le utilizați în Aplicația website-ului sau paginile pe care le accesați pe site, date privind performanțele, de unde a fost descărcată Aplicația și informații despre vizita dumneavoastra pe website, inclusiv detalii despre fluxul de clicuri URL către, prin și de pe website-ul nostru. Informații suplimentare despre aceste instrumente sunt prezentate în Politica noastră de Cookie-uri.
Doriți să aflați tot ce se întâmplă atunci când vizitați website-urile sau folosiți Aplicațiile noastre? Aflați mai multe în secțiunea Date Online.
Partajare de informații
Aviroms poate utiliza și partaja informațiile dumneavoastra personale și datele despre vehicule cu organizațiile afiliate și neafiliate după cum urmează:
1. Destinatar terț: Concesionari independenți / Grupul Avis Budget și furnizori de rețele pentru a ne putea onora contractul cu dumneavoastră, pentru a înțelege cum ne folosiți serviciile și pentru a ne îmbunătăți afacerea.
Scopul dezvăluirii:
• Efectuarea și confirmarea rezervării de închiriere;
• Încheierea contractului de închiriere;
• Furnizarea programului de recompense și actualizarea punctelor și recompenselor de partener;
• Conectarea cu conturile dumneavoastră corporative și comerciale;
• Ajutor cu asistența de navigare sau planificarea itinerariului;
• Furnizarea de asistență către client;
• Rezolvarea de contravenții de taxare, trafic sau parcare;
• Soluționarea reclamațiilor;
• Procesarea oricăror solicitări legate de accidente și/sau răniri;
• Furnizarea serviciilor de asistență rutieră;
• Protejarea sau apărarea drepturilor sau binelui nostru, ale angajaților, clienților noștri sau ale altora;
• Verificarea criteriilor de șofer sigur pentru șoferi calificați.
Baza legală pentru Procesare:
• Onorarea Contractului;
• Interese Legitime;
• Obligații legale;
• Consimțământ.
2. Destinatar terț: Societăți de leasing.
Scopul dezvăluirii: Emiterea împuternicirilor pentru trecerea frontierei.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
3. Destinatar terț: Agenții de turism, pentru a putea încheia contractul cu dumneavoastră atunci când utilizați un agent de turism și pentru a înțelege modul în care utilizați serviciile noastre și pentru a ne îmbunătăți afacerea.
Scopul dezvăluirii:
• Efectuarea și confirmarea rezervării de închiriere;
• Procesarea de plăți și rambursări;
• Ajutor cu asistența de navigare sau planificarea itinerariului;
• Furnizarea de asistență către client;
• Furnizarea de servicii de asistență rutieră;
• Protejarea sau apărarea drepturilor sau binelui nostru, ale angajaților, clienților noștri sau ale altora.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
4. Destinatar terț: Angajatorul sau organizația dumneavoastră pentru a vă oferi avantajele unui program destinat companiilor partenere sau de asociere și pentru a înțelege modul în care utilizați serviciile noastre și pentru a ne îmbunătăți afacerea.
Scopul dezvăluirii:
• Verificarea permiselor șoferilor și a altor elemente de identificare;
• Verificarea eligibilității pentru a folosi contul desemnat și codurile de reducere.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
5. Destinatar terț: Brokeri, în scopul de a ne onora contractul cu dumneavoastră atunci când vă rezervați o închiriere prin intermediul serviciului lor și pentru a ne proteja afacerea de fraudă și creanțe.
Scopul dezvăluirii:
• Efectuarea și confirmarea rezervării de închiriere;
• Procesarea de plăți și rambursări;
• Furnizarea de asistență către client;
• Procesarea colectării datoriilor;
• Verificarea fraudei.
Baza legală pentru Procesare: Interese Legitime.
6. Destinatar terț: Motoarele de rezervare, pentru a ne onora contractul cu dumneavoastră atunci când utilizați un motor de rezervare și pentru a înțelege modul în care utilizați serviciile noastre și pentru a ne îmbunătăți afacerea.
Scopul dezvăluirii:
• Efectuarea și confirmarea rezervării de închiriere.
• Verificarea eligibilității pentru a folosi contul desemnat și codurile de reducere;
• Procesarea de plăți și rambursări;
• Protejarea sau apărarea drepturilor sau binelui nostru, ale angajaților, clienților noștri sau ale altora.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
7. Destinatar terț: Emitenții de carduri de credit pentru a obține plata de la dumneavoastră.
Scopul dezvăluirii:
• Procesarea de plăți și rambursări;
• Verificarea fraudei;
• Procesarea colectării datoriilor;
• Emiterea scrisorilor de deblocare a sumelor preautorizate.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
8. Destinatar terț: Manager de cont corporativ pentru a vă oferi avantajele unui program destinat companiilor partenere și pentru a înțelege modul în care utilizați serviciile noastre și pentru a ne îmbunătăți afacerea.
Scopul dezvăluirii: Dacă închiriați cu un cont de companie, de membru sau de altă entitate comercială similară, este posibil să împărtășim informații personale cu organizația care administrează contul în scopurile lor proprii. Vă recomandăm să revizuiți politica lor de confidențialitate pentru a afla mai multe despre practicile lor de confidențialitate.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
9. Destinatar terț: Agent de marketing pentru a vă oferi avantajele unui program destinat companiilor partenere sau de asociere și pentru a înțelege modul în care utilizați serviciile noastre și pentru a ne îmbunătăți afacerea (inclusiv prin transmiterea mesajelor de tip newsletter/ sms).
Scopul dezvăluirii:
• Furnizarea programului de recompense și actualizarea punctelor și recompenselor de partener;
• Protejarea sau apărarea drepturilor sau binelui nostru, ale angajaților, clienților noștri sau ale altora.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
10. Destinatar terț: Furnizor de serviciu IT specializat in identificarea gradului de satisfacție a clientului post închiriere.
Scopul dezvăluirii: Evaluarea calității serviciilor Aviroms.
Baza legală pentru Procesare: Interese Legitime.
11. Destinatar terț: Furnizori de servicii IT, furnizori de servicii de facturare, inclusiv furnizori de platforme IT și furnizori de servicii de analiză de site-uri pentru a ne onora contractul cu dumneavoastra, pentru a înțelege cum ne folosiți serviciile și pentru a ne îmbunătăți afacerea.
Scopul dezvăluirii:
• Susținerea sistemelor și a infrastructurii noastre IT;
• Emiterea facturilor fiscale aferente contractelor de închiriere
• Furnizarea de servicii de mentenanță pentru sistemele și infrastructura noastră IT;
• Gazduirea de date și alte servicii de procesare date;
• Furnizarea de servicii de analiză în legătură cu folosirea de către dumneavoastră a site-ului nostru pentru a identifica probleme tehnice sau de interfață de utilizator și/sau îmbunătățiri în legătură cu site-ul nostru.
Baza legală pentru Procesare: Interese Legitime.
12. Destinatar terț: Organismele guvernamentale, de reglementare și de aplicare a legii pentru a ne îndeplini obligațiile legale (inclusiv fiscale).
Scopul dezvăluirii:
• Pentru a verifica permisul șoferului și pentru a ne asigura că îndepliniți criteriile de șofer sigur;
• In conformitate cu cerințele acestor agenții, dacă dezvăluirea este cerută sau permisă prin lege;
• Pentru a lua măsuri în ceea ce privește activități ilegale, contravenții în trafic sau încălcarea condițiilor de folosire;
• Dacă noi considerăm de bună credință că există o urgență care prezintă o amenințare la siguranța dumneavoastră sau a unei alte persoane;
• Sub orice alt mod prin solicitarea sau permisiunea legii.
Baza legală pentru Procesare: Cerințe Legale; Interese Legitime.
13. Destinatar terț: Companiile de asigurări și persoanele responsabile cu soluționarea cererilor de despăgubire pentru orice produs de asigurare pe care îl achiziționați în legătură cu închirierea dumneavoastra.
Scopul dezvăluirii:
• să furnizeze și să deservească produsul de asigurare pe care l-ați solicitat;
• să gestioneze orice solicitări care pot fi făcute în baza poliței de asigurare relevante.
Baza legală pentru Procesare: Onorarea Contractului; Interese Legitime.
14. Destinatar terț: Companiile de asigurări / autoritățile competente și persoanele responsabile cu soluționarea cererilor de despăgubire pentru orice daune suferite de vehiculul închiriat.
Scopul dezvăluirii: Emiterea certificatelor de asigurare/ soluționare a dosarelor de daună.
Baza legală pentru Procesare: Cerințe Legale; Interese Legitime.
Putem, de asemenea, să transferăm sau să alocăm informațiile dumneavoastra personale terților ca urmare a/sau în legătură cu o vânzare, fuziune, consolidare, schimbare în control, transfer de active, faliment, reorganizare sau lichidare. Sau dacă suntem implicați în apărarea unei reclamații juridice, informațiile despre dumneavoastra care sunt relevante pentru o astfel de cerere pot fi divulgate terților ca urmare a sau în legătură cu procedurile legale conexe.
Putem, în conformitate cu secțiunea Marketing, să împărtășim informațiile dumneavoastra cu partenerii de afaceri și cu cei de promovare (în cazul în care v-ați dat acordul pentru o astfel de partajare a informațiilor) pentru a vă trimite informații despre produse și servicii pe care le puteți dori. Dacă decideți că nu mai doriți să primiți astfel de mesaje promoționale și de marketing, citiți secțiunea Alegerile Dumneavoastră pentru a afla cum puteți să renunțați.
Alegerile dumneavoastră
Dacă doriți să renunțați la primirea de e-mailuri promoționale și de marketing, mesaje text, mesaje și alte forme de comunicare de la Aviroms sau de la partenerii noștri de promovare în legătură cu care ați putea primi în conformitate cu secțiunea Marketing, puteți renunța utilizând una din următoarele moduri:
• Faceți clic pe "dezabonare" din partea de jos a unui e-mail pe care vi l-am trimis.
• Contactați responsabilului cu protecția datelor la adresa de e-mail dpo@avisbudget.ro.
Dacă renunțați la primirea de mesaje promoționale și de marketing, vă putem contacta în continuare cu privire la relația noastră de afaceri cu dumneavoastra, cum ar fi starea contului și actualizări de activități, solicitări de sondaje cu privire la produsele și serviciile pe care vi le-am furnizat după ce ați închiriat de la noi, confirmări de rezervare sau ca răspuns la întrebările sau reclamațiile dumneavoastra și la comunicări similare.
Vedeți, de asemenea, drepturile dumneavoastra stabilite în secțiunea Drepturile dumneavoastră de confidențialitate.
Garanții
Siguranța informațiilor dumneavoastra personale este importantă pentru noi. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că informațiile dumneavoastra sunt protejate împotriva utilizării, accesului, dezvăluirii, modificării, distrugerii sau pierderii neautorizate. Pentru informații financiare sau de plată, folosim criptarea prin firewall și criptarea Transport Layer Security (TLS). Luăm în serios securitatea, dar, deoarece niciun sistem nu este 100% sigur, nu putem garanta complet protecția informațiilor personale, mai mult decât ar putea orice altă organizație.
Nu solicităm informații financiare sau de plată, cum ar fi numărul cărții dumneavoastra de credit, parola, numărul contului sau numărul PIN-ului, într-un e-mail, text sau orice altă comunicare pe care vi-o trimitem. Verificați întotdeauna că orice site pe care vi se solicită informații financiare sau de plată în legătură cu închirierea sau serviciile noastre este administrat de Aviroms sau de afiliații săi. Dacă primiți o solicitare suspectă, nu furnizați informațiile dumneavoastra și raportați-o contactând responsabilul cu protecția datelor, așa cum este prezentat în secțiunea Drepturile dumneavoastră de confidențialitate
Sunteți responsabil pentru păstrarea parolei contului, a numerelor de membru și a codului PIN în siguranță și securizate. Nu le împărtășiți cu nimeni. Dacă există o utilizare neautorizată sau orice altă încălcare a securității care implică informațiile dumneavoastra, trebuie să anunțați cât mai curând posibil responsabilulul cu protecția datelor, așa cum este prezentat în secțiunea Drepturile dumneavoastră de confidențialitate.
Reținerea informațiilor
Aviroms păstrează informațiile dumneavoastra personale pentru o perioadă care nu este mai lungă decât este în mod rezonabil necesar sau cerut de lege. Perioada pentru care le păstrăm depinde foarte mult de tipul de informație și de scop.
Criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de păstrare pentru anumite categorii de date sunt următoarele :
• durata de timp pentru care sunteți membru al Budget Fastbreak sau orice altă schemă de loialitate pe care o desfășurăm sau un membru al vreunui program destinat companiilor;
• cât de frecvent ați închiriat cu noi sau când a avut loc cea mai recentă închiriere ;
• dacă există obligații contractuale sau legale care ne obligă să păstrăm datele pentru o perioadă de timp;
• dacă există vreo solicitare legală în desfășurare care se referă la orice închiriere pe care ați făcut-o cu noi sau care este altfel legată de relația dumneavoastra cu noi;
• dacă orice lege, statut sau reglementare aplicabilă permite o perioadă specifică de păstrare;
• dacă informațiile personale sunt considerate a fi o categorie specială de informații cu caracter personal, caz în care, în general, ar fi aplicată o perioadă de reținere mai scurtă.
Termenele de păstrare a documentelor care conțin date personale sunt:
- Contractele de închiriere in format fizic: 5 ani de la finalul anului in care au fost produse.
- Contractele de închiriere din sistemul informatic: 7 ani de la finalul anului in care au fost produse.
- Facturile fiscale emise pentru închirieri: 10 ani de la finalul anului in care au fost produse.
Transferuri internaționale
Închirieri
Deoarece oferim posibilitatea de a închiria vehicule și de a beneficia de serviciile noastre în mai multe locații la nivel global, vă vom transfera informațiile personale către afiliații noștri, licențiați independenți și agenții de voiaj în aceste locații, în scopul îndeplinirii solicitării dumneavoastra de închiriere și/contractului de închiriere. Locația exactă în care vor fi transferate datele dumneavoastra personale depinde de locația închirierii. O listă a acestor locații se află pe site-ul www.budget.ro.
Multe dintre țările către care informațiile dumneavoastra personale pot fi transferate în aceste scopuri, care se află în afara UE, nu beneficiază de o decizie de adecvare emisă de Comisia Europeană în ceea ce privește protecția acordată informațiilor cu caracter personal în țara respectivă. Detalii despre aceste țări pot fi găsite aici: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/adequacy-protection-personal-data-non-eu-countries_en.
Aceste transferuri se efectuează fie în măsura în care sunt necesare pentru executarea unui contract în care veți fi parte, fie pentru măsuri precontractuale. În mod alternativ, protectia datelor este asigurată de clauzele standard de protecție a datelor pe care le avem în vigoare cu destinatarul relevant.
Operațiuni de Afaceri
În plus, informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastra pot fi transferate către și stocate de furnizori IT care operează în numele nostru. În special, acestea includ furnizorul nostru de servicii de găzduire a motoarelor de rezervare care se află în Statele Unite. Transferăm, de asemenea, informații către un număr de furnizori de aplicații de afaceri - cum ar fi CRM și aplicații de marketing - precum și furnizorii de servicii de marketing. Acești furnizori se află în principal în Statele Unite.
Statele Unite nu beneficiază de o decizie emisă de Comisia Europeană privind protecția acordată informațiilor personale. Adecvarea protecției datelor este asigurată, în schimb, de clauzele standard de protecție a datelor pe care le-am stabilit cu acea terță parte.
Având în vedere natura globală a afacerii noastre, transferăm, de asemenea, informații în cadrul companiilor din grupul Avis Budget Group, Inc, deoarece pentru anumite activități grupul utilizează funcții informatice comune. Transferurile din interiorul Uniunii Europene în aceste scopuri sunt efectuate în principal către Statele Unite, deși transferurile se pot face și în alte țări. Statele Unite și multe alte țări situate în afara Uniunii Europene nu beneficiază de o decizie de adecvare emisă de Comisia Europeană în ceea ce privește protecția acordată informațiilor cu caracter personal în țara respectivă. Protectia datelor este în schimb asigurată de clauzele standard de protecție a datelor pe care le-am stabilit cu destinatarul.
Drepturile dumneavoastra de confidențialitate
În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor aveți următoarele drepturi în ceea ce privește manipularea informațiilor dumneavoastra personale:
• Dreptul de acces – aveți dreptul să solicitați o copie a informațiilor personale pe care le avem despre dumneavoastra și să solicitați informații justificative care să explice modul în care sunt utilizate informațiile personale.
• Dreptul la rectificare – aveți dreptul să ne solicitați să rectificăm informații personale inexacte despre dumneavoastra
• Dreptul de ștergere – aveți dreptul să solicitați ștergerea de informații personale despre dumneavoastra
• Dreptul de a restricționa procesarea – în anumite situații, este posibil să aveți dreptul să ne solicitați să nu folosim informațiile personale pe care le-ați furnizat (de exemplu, dacă credeți că sunt inexacte).
• Dreptul la portabilitatea datelor – este posibil să aveți dreptul să primiți anumite informații personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de către un calculator și să transmiteți aceste informații unui alt controlor.
• Dreptul de a retrage consimțământul – în cazul în care vă procesăm informațiile personale pe bază de consimțământ (inclusiv acordul de marketing direct), aveți dreptul să vă retrageți acordul în orice moment. Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea sa. În plus, chiar și în cazul unei retrageri, putem continua să folosim informațiile dumneavoastra personale așa cum este permis sau cerut de lege.
• Dreptul de a obiecta: În plus, în cazul în care vă prelucram informațiile personale pe baza unui interes legitim (sau a unei părți terțe), puteți contesta acest lucru. Cu toate acestea, s-ar putea să avem dreptul să continuăm să vă procesăm informațiile pe baza intereselor noastre legitime sau în cazul în care acest lucru este relevant pentru revendicări legale. De asemenea, aveți dreptul de a obiecta în cazul în care vă prelucram informațiile personale în scopuri de marketing direct.
• Dreptul de a depune o plângere: în fața Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
Vă rugăm să luați legătura cu Ofițerul nostru pentru Protecția Datelor la adresa menționată mai jos dacă doriți să exercitați oricare dintre aceste drepturi sau în cazul în care aveți vreo îngrijorare cu privire la modul în care procesăm informațiile dumneavoastra personale.
Prin termenii și condițiile Contractului de Închiriere, Aviroms informează persoanele vizate ale căror date sunt colectate cu privire la modul și scopul în care aceste date sunt utilizate și, totodată, aduce la cunoștință persoanelor vizate drepturile cuvenite.
a) Date de contact:
• Aviroms Rent A Car SRL
o Nr. înregistrare: J40/10559/1994, CUI RO 5771120
o Adresa: Bucuresti, Bd. Theodor Pallady nr. 51, et. 4, sector 3
o Telefon: 021/210.28.67
b) Date de contact ale responsabilului cu protecția datelor:
o Telefon: 021/210.28.67
o E-mail: dpo@avisbudget.ro